• Van 6 tot en met 14 oktober 2018 schenkt de KNVB extra aandacht aan de week van de scheidsrechter.

Ook voor vv Hooglanderveen een bijzonder én mooi moment om extra aandacht te schenken aan het scheidsrechterskorps bij vv Hooglanderveen.

De scheidsrechterscommissie zal hier op een passende wijze aandacht aan schenken. Dit blijft nog even een verassing!

Om alle voetbalwedstrijden bij vv Hooglanderveen die wekelijks gespeeld worden in goede banen te leiden zijn scheidsrechters nodig.

Ook bij vv Hooglanderveen zijn scheidsrechters van alle leeftijden vrijwilligers die het ontzettend leuk vinden om de voetbalwedstrijd goed te laten verlopen.

Zo zorgt de scheidsrechter in samenwerking met de assistent scheidsrechter ( grensrechter) ervoor dat het plezier in het voetbal voorop blijft staan en dat beide teams met een glimlach het veld af stappen.

Zonder scheidsrechter = Geen voetbalwedstrijd = En zo is het!