• Zo ben je goed op de hoogte!
  • vv Hooglanderveen beschikt over een groot aantal clubwerkers. De beschikbare clubwerkers kunnen niet alle clubwerk aan dat noodzakelijk is om alle activiteiten binnen de vereniging draaiende te houden en verder te ontwikkelen.

Daarom moet elk lid een steentje bijdragen om het clubwerk zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ben jij  14 jaar of ouder dan kan jezelf ook eventueel jouw punten behalen. Denk hier o.a. aan:

• Jeugdkamp (spelbegeleider, opbouwen etc)
    • Thuistoernooi (scheidsrechter, penaltybokaal etc)
    • scheidsrechter (half veld 011/012)

De clubpunten voor jeugdleden die zelf nog geen clubwerk verrichten kunnen ook in de familielijn door ouders verzorgers, broers, zussen of zelfs opa of oma worden behaald. De clubpunten worden dan op de naam van het juiste lid verwerkt.

Behaal je minder dan 10 punten, dan wordt in het seizoen 2023/2024 € 125,00 extra contributie in rekening gebracht per gezin, woonachtig op hetzelfde huisadres. Dit vindt plaats via de automatische incasso onder vermelding van “clubwerk contributie”.

Ieder spelend lid (of ouders van een spelend jeugdlid) ontvangt na de zomervakantie een mailbericht. In dit mailbericht word je in kennis gesteld van de beschikbare taken of functies. Nadat je de gegevens in het online formulier hebt ingevuld worden jouw gegevens in de centrale administratie opgeslagen.

Hierna zal de coördinator een indeling gaan maken en de bezetting gaan plannen voor de taken / functies waarvoor je bent aangemeld. Ditzelfde geldt voor ouders / broers / zussen /opa's en oma's die erkend clubwerk uitvoeren voor leden jonger dan 16 jaar. Registratie is ook van toepassing wanneer je meerdere taken of meerdere functies uitvoert.

Let op:

Wanneer je het online formulier hebt ingevuld, dan gaat de club ervan uit dat je ook komt opdagen. Ben je niet present? Dan heeft de club hier veel hinder van. De club brengt dan -5 punten in mindering op het totaal aantal punten. Ben jezelf verhinderd? Regel zelf vervanging. Geef dan de naam van jouw plaatsvervang(st)er door aan de coördinator.

Wil je niet meer dan 10 punten behalen? Schrijf jezelf dan ook niet in voor meer dan 10 punten. Zorg ervoor dat je jouw inzet goed in je (digitale) agenda zet wanneer je een taak / functie gaat uitvoeren! Ontzettend bedankt voor jouw inzet!

Jaarlijkse registratie is noodzakelijk om de administratie "up-to-date" te krijgen én natuurlijk om misverstanden te voorkomen. Behaal je minimaal 10 punten door het uitvoeren van erkend clubwerk, dan word je vrijgesteld van de extra contributie. Een bijkomend voordeel van online registratie is, dat jij de officiële uitnodiging voor het clubfeest in jouw mailbox ontvangt.

• Supervrijwillig(st)er
  • De vereniging kent veel enthousiaste clubwerk(st)ers. Uitsluitend met jouw hulp als clubwerk(st)er is het mogelijk om alles binnen de vereniging op een goede manier te laten verlopen.

Sinds het nieuwe millennium - jaar 2000 - kent vv Hooglanderveen de ere-titel - Superclubwerk(st)er(s) - van het jaar. Deze titel wordt door het dagelijks bestuur jaarlijks toegekend aan één of meerdere clubwerk(st)ers die zich voor de vereniging zeer verdienstelijk heeft of hebben gemaakt.

Dat kan / kunnen een bijzondere prestatie (s) in het afgelopen jaar zijn of een bekroning voor de inzet van afgelopen jaren. De prijs wordt tijdens de nieuwjaarsreceptie uitgereikt.

• 2023 : Cobie van den Hul
    • 2000 - Kees Steenbeek
    • 1994 - Gerard Brundel
    • 1991 - Henk Kok