• AFAS FIFA19 toernooi weer een geslaagd jeugdevenement Het nieuwe jaar is weer goed begonnen bij voetbalvereniging Hooglanderveen met het AFAS FIFA 19 toernooi.

Voor de 2 de keer werd dit bij onze club georganiseerd. Ruim 100 jeugdleden namen deze sportieve uitdaging aan.

Onze kantine was omgetoverd tot een heuse FIFA 19 arena en daarnaast konden de kinderen ook nog het traditionele tafelvoetbal spelen. Gelukkig is dat ook nog in trek.

Maar het echte werk vond plaats achter de schermen van de Playstations.

De eerste groep trad donderdagochtend 3 januari aan in de leeftijdscategorie 7 t/m 9 jaar. Een nagenoeg volgeboekte competitie van 40 kinderen.

• Finalisten: Wessel Heddes en Yannick Trienekens
    • Winnaar: Yannick Trienekens

De tweede groep was in de middag en betrof de leeftijdscategorie 12 en ouder. Hoewel de oudere jeugd zich minder had ingeschreven gingen er in deze categorie toch nog 28 kinderen van start.

• Finalisten: Olav ter Horst en Milan Heddes
    • Winnaar: Olav ter Horst

Vrijdagochtend 4 januari kwam de 10 en 11 jarigen aan bod. Ook hier bijna een volle competitie van 40 kinderen.

• Finalisten: Luca van der Heijden en Quinten Trienekens
    • Winnaar: Quinten Trienekens

De kinderen kregen allemaal te eten en te drinken en het was een sportief toernooi. We kijken weer terug geslaagd en gezellig toernooi, mede mogelijk gemaakt door AFAS Software. Met meer dan 100 blije kinderen, gaan we dit in 2020 weer doen !!