• Op dit moment wordt hard gewerkt aan het vernieuwen van de website van vv Hooglanderveen. Mede hierdoor bevat het wedstrijdprogramma op onze huidige (en straks oude) site vooralsnog geen wedstrijdprogramma. Wil je weten of en wanneer jij of jouw team moet spelen? Raadpleeg dan de volgende informatiebronnen:

* Voor de officiële (beker)wedstrijden vanaf zaterdag 2 september wordt voorlopig verwezen naar de informatie op voetbal.nl (website of app)

* de wedstrijden van het Amersfoorts Voetbalkampioenschap (19 t/m 25 augustus) kun je vinden op https://www.amersfoortsvoetbalkampioenschap.nl/lotingsschema-2/

* het wedstrijdschema van de kickoff-dag op 26 augustus, zal deze week op de website worden geplaatst. Dit ook inclusief de oefenwedstrijden van enkele selectieteams.

* Het wedstrijdsecretariaat heeft de laatste informatie m.b.t. geplande oefenwedstrijden (thuis en uit), mits deze zijn afgestemd met en bevestigd door het secretariaat. De komende tijd zullen deze wedstrijden worden vermeld in de Dribbelaar. Het is op dit moment technisch niet mogelijk om deze wedstrijden in het wedstrijdprogramma op de website te plaatsen. Oefenwedstrijden op ons eigen complex dienen altijd via het wedstrijdsecretariaat afgestemd te worden!