• : "Op zaterdag is ons complex rookvrij"
  • Het bestuur heeft besloten om met ingang van het nieuwe seizoen 2019 / 2020 op zaterdag het gehele complex rookvrij te maken. Dus per direct is dit van toepassing. Het complex begint vanaf het toegangshek aan de Willem Tomassenlaan. Dit is met meerdere 'signings' op het complex duidelijk gemaakt. Handhaving doen we met z'n allen.

• Waarom dan niet gelijk alle dagen rookvrij? Het bestuur heeft daartoe een voorstel ingediend in de Algemene Ledenvergadering van november 2018. Dat voorstel is met meerderheid van stemmen door de ALV afgewezen.

Dit jaar besloot de KNVB samen met de Alliantie Nederland Rookvrij dat vanaf het seizoen 2024/2025 bij alle amateurclubs een rookverbod geldt.

Deze maatregel geldt zowel in kantine als langs de velden.

• Daarop heeft het bestuur besloten om met ingang van het nieuwe seizoen een eerste stap in deze richting te zetten.

<< Op zaterdag is het complex rookvrij >>

Het bestuur