• Nog 5 dagen voor het Amersfoortse voetbalkampioenschap begint.

De spanning loopt op voor de organisatoren en hopelijk later deze week ook voor de bezoekers.

Dit wordt de week van de opbouw. Vanaf donderdag komen de spullen aan en gaan we ons complex gereedmaken voor dit toernooi.

Op het nieuwe evenementenplein komt de hospitalitytent van het AVK te staan. 3 pagodetenten tegen elkaar aan zullen een feestelijk beeld geven. Echter deze tent is voor genodigden. Dat geldt niet voor de andere faciliteiten die op het plein gaan verschijnen.

Van Essen events & catering komt met hun fraaie oldtimer bus staan en verkopen hamburgers / broodje beenham. De vereniging zorgt voor een grote frites wagen waar patat, (broodjes) kroket en frikandellen en porties bitterballen te koop zijn. Sauzen kan je zelf erbij tappen uit de kar van Tweda Horeca products.

Pannenkoeken worden gebakken en verkocht door Hey Pannenkoek ! en Vieb Tomassen gaat net als op het dorpsdag koffie van kwaliteit verkopen. Ijsjes zullen ook op het evenementenplein buiten verkrijgbaar zijn.

Alles wordt professioneel aangekleed door Forlive expo decors en events. Sta tafels, biertafels met bankjes en niet te vergeten de grote buitenbar waarin ook de geluidsboxen worden aangebracht. Deze buitenbar komt op de plek van het speeltuintje, dat tijdelijk is weggehaald.

Het terras wordt voorzien van onze terrasmeubels en ons clubhuis krijgt ook speciaal voor dit event een andere inrichting. Want ook de kantine en de bar is binnen gewoon open voor drankverkoop en consumptiebonnen. Eten is alleen buiten verkrijgbaar.

We organiseren op de openingsdag nog een loterij en de jonge volwassenen tussen 18 en 25 jaar kunnen 18+ polsbandjes halen zodat zij ook alcoholische dranken kunnen krijgen aan de bar.

De planning is al enige tijd klaar, de voorbereidingen in volle gang en de opbouw kan beginnen.

Wij gaan ervoor !