• Nog 4 dagen voor het Amersfoorts voetbalkampioenschap begint.

Gisterenavond gaf de organisatie van het AVK een laatste informatieavond voor bestuursleden van alle deelnemende verenigingen. Daarbij werden de parkeerkaarten uitgereikt voor gereserveerde parkeerplaatsen en toegangskaarten voor bestuursleden. Verder kon de informatie beperkt blijven en was het ook meer een eerste weerzien na de zomerstop.

Het wordt nu echt druk en met gezonde spanning gaan we verder met de voorbereidingen.

We hebben al vele vrijwilligers bereid gevonden deel te nemen aan dit grootste event. Al weken geleden zijn we begonnen met werven via mailing en directe contacten. De werkgroep bestaande uit Jeroen Brandsen, Marcel Wendel, Norbert van Hengstum en 3 selectiespelers Rob van de Grootevheen, Ruud Vos en Ryan van Diermen. Uiteraard is ook Ursula Verrips weer druk met het rondbreien van de bardiensten en inkoop van drank en eten.

We hebben meer dan 150 vrijwilligers ingezet voor bardiensten (binnen en buiten), frituur bakkers, entreekaarten verkoop en controle, muntenverkoop en begeleiding, 18+ polsbandjes uitreiken, EHBO, bewaking 7x24 vanaf aanstaande donderdag, ballenjongens en begeleiding, stewards, schoonmakers, opbouwers en afbrekers.

We hebben nog een paar open taken die ingevuld moeten worden HELP ONS door je op te geven, zodat wij ons kunnen concentreren op andere voorbereidingen:

Voor bardiensten in die week zoeken we nog

• aanstaande zaterdag: 3 barmedewerkers voor 11:00 tot 15:30 uur (helaas ivm afmelders)

Vanaf donderdag aanstaande, na de opbouw op het complex, zetten we 7x24 uur bewaking in. Dat houdt in dat minimaal 2 mensen gedurende het toernooi op de club aanwezig zullen zijn. Dat is bijna rond. We zoeken nog enkele diensten.

• bewaking van aanstaande donderdag op vrijdagnacht (vrijdag van 0:00 uur tot 08:00 uur). We hebben al 1 persoon, in dit geval Cor Kok, maar er moet een 2de bij.
      Voor het nieuwe vrijwilligersbeleid ben je met 1 nachtdienst gelijk klaar met de invullen van de werkplicht voor het hele seizoen.
    • bewaking zondag overdag ochtend/middag dienst (08:00 uur tot 16:00 uur): 2 personen
    • bewaking zondag overdag middag/avond dienst (16:00 uur tot 24:00 uur): 2 personen
    • bewaking zondag op maandag nacht (maandag 0:00 uur tot 08:00 uur): 2 personen

Verder zoeken we nog voor de wedstrijden van zaterdag aanstaande "de vierde persoon", dat is de persoon die de ballenjongens begeleidt en een portofoon meekrijgt om de standen en de rugnummers van doelpunten makers door te geven aan de speaker. Niet zoveel extra moeite als je toch al een wedstrijd komt bekijken.

• vierde persoon voor KVVA - APWC (12:30 uur)
    • vierde persoon voor Hooglanderveen -  CJVV  (12.30 uur)
    • vierde persoon voor VOP -  HVC (14:30 uur)
    • vierde persoon voor De Posthoorn - Amsvorde (14:30 uur)
    • vierde persoon voor Cobu Boys - AFC Quick (14:30 uur)

Kan je zaterdag bardienst draaien mail of bel Ursula (06-44050984, ursula-verrips@outlook.com )

Voor de overige taken: mail Rob van de Grootevheen :  robvandeg@hotmail.com

Help ons met de laatste loodjes in de bemensing.