• Het nieuwe vrijwilligersbeleid is aan het begin van seizoen 2017 / 2018 geïntroduceerd en met ingang van 26 augustus 2017 van kracht. De aanleiding hiervoor is - omdat de nood hoog is - om meer vrijwilligers in te zetten om de taken en de functies gedaan te krijgen. Dit is echt noodzakelijk om VV Hooglanderveen goed te laten functioneren. Het kan niet zo zijn dat steeds dezelfde personen de functies en / of taken uitvoeren!

Belangrijk!

Heeft u zich / Heb jij je al geregistreerd of opgegeven als vrijwilliger? Tot 01 oktober 2017 heb je hiervoor nog de tijd, vergeet het dus niet! Op zaterdag 26 augustus 2017 - speciaal tijdens de kick off dag-  is de Commissie Binden & Verbinden van 9:00 tot 11:00 uur aanwezig om alle vragen of opmerkingen te beantwoorden/ noteren.

Let op!! Was u / was jij dit jaar al actief als vrijwilliger voor de vereniging én wil je dit blijven doen? Ook dan graag via dit formulier registreren. Alleen op deze wijze kan de commissie Binden & Verbinden uw / jouw loyaliteitspunten registreren!!!

Het Amersfoorts Voetbal Kampioenschap 2107 komt ten einde. Naast de opbouw van dit grandioos evenement moeten de materialen ook weer opgeruimd worden. Bent u / ben jij beschikbaar om op zaterdagmiddag 26 augustus 2017 - vanaf 15:00 uur - mee te helpen? Meld je aan bij robvandeg@hotmail.com