• Het AVK 2017 komt tot een einde. Naast de opbouw van dit grandioos evenement moeten de materialen ook weer opgeruimd worden. Bent u / ben jij beschikbaar om op zaterdagmiddag 26 augustus 2017 - vanaf 15:00 uur - mee te helpen! Graag aanmelden bij robvandeg@hotmail.com

    ---

    Zaterdag aanstaande houden we (eindelijk) onze jaarlijkse kickoff-dag voor alle jeugdteams van vv Hooglanderveen. Voor de meeste teams is
    dit de start van het nieuwe voetbalseizoen. Vanaf maandag 28 augustus wordt er volgens het nieuwe trainingsrooster getraind en op zaterdag 2 september komen bijna alle teams in actie in de bekercompetitie.

    Voor zaterdag aanstaande is het zeer belangrijk dat iedereen zich aan het tijdsschema van de dag houdt. Alleen dan kunnen we met elkaar
    zorgen dat iedereen klaar is voor een mooi seizoen.

    Wat betekent dat voor iedereen?

    SPELERS
    - In het voor jouw team/leeftijdscategorie aangegeven tijdsblok kun je, indien nodig, jouw presentatiepak omruilen (voor een grotere maat)
    of afhalen (voor nieuwe leden).
    - Meld je op het binnen jouw team afgesproken tijdstip bij jouw teamleiding.
    - Zorg dat je lachend op de teamfoto komt en speel daarna een lekkere wedstrijd of training!

    OUDERS
    - Er is de mogelijkheid om je aan te melden voor diverse verenigings- en/of teamtaken in het kader van het nieuwe vrijwilligersbeleid. Denk hierbij bijvoorbeeld aan kantinediensten, wedstrijddiensten en/of het fluiten van wedstrijden.

    LEIDERS / TRAINERS
    - Meld je tijdig in de kantine. Daarbij wordt gevraagd de volgende route te volgen:
    1) Teamregistratie: we checken of de contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres) van de teamleiding compleet zijn. Je krijgt hier ook
    informatie mee vanuit de Commissie Wedstrijdzaken o.a. over 6x6-voetbal en mobiel Digitaal Wedstrijdformulier (mDWF)
    2) Afhalen sleutel(s): indien nog niet in bezit kan voor ieder team een setje sleutels voor de ballenlocker van jouw team worden
    afgehaald. Je tekent hierbij voor ontvangst en bent vanaf dat moment het gehele seizoen verantwoordelijk voor het aantal ballen van jouw
    team.
    3) Tenslotte haal je de teamkleding van jouw team af. Dit bestaat uit:
    a) Tas met wedstrijdkleding
    b) Waterzak met bidons
    c) Coachjas (optioneel en onder voorbehoud)
    d) Gekleurd hesje (O8/O9-teams voor spelbegeleiding)
    - Hierna kan het team zich omkleden in de aangegeven kleedkamer.
    - Ga met het omgeklede team in het aangegeven tijdsblok naar het boardingveld en laat daar een teamfoto nemen (voor de website)
    - Hierna kan op het aangegeven speelveld de warming-up starten en kan er (onderling) gespeeld of getraind worden.

    Belangrijk:
    - Helaas staan er nog geen lijnen op de grasvelden 2, 3 en 6. Teams die hierop zijn ingedeeld kunnen zelf bepalen of zij onderling spelen of gaan trainen. Er kunnen wel hoekvlaggen worden gezet. S.v.p. geen hoedjes gebruiken om de velden uit te zetten, die zijn namelijk benodigd voor het uitzetten van de 6x6-velden voor de O8/O9-teams.
    - Bij de onderlinge wedstrijden worden geen (club)scheidsrechters aangesteld. Er wordt zonder scheidsrechters gespeeld, teams regelen dit zelf/onderling. Alleen bij enkele JO12/13-wedstrijden zullen scheidsrechters, die voor het eerst 11x11 gaan fluiten, actief zijn.
    - Teams spelen allemaal in de wedstrijdkleding van vv Hooglanderveen. Het team dat als 2e staat genoemd dient de shirts tijdens de wedstrijd
    binnenstebuiten te dragen (=wit). Er zullen tijdens de kickoff-dag
    geen reservetenues en/of hesjes beschikbaar zijn.
    - Waar 3 teams zijn vermeld in een wedstrijdblok, geldt dat zij een onderling toernooitje spelen met wedstrijdjes van 15 minuten (O8) of
    20 minuten (O17)

    Alvast dank voor ieders medewerking. Het belooft zaterdag een mooie en zonnige dag te worden. Iedereen wordt heel veel plezier gewenst!