• Jeugdspeler Elias Miara overleden
  • Gisteren ontvingen we het diep trieste verhaal dat Elias Miara op 19 jarige leeftijd is overleden als gevolg van een noodlottig bedrijfsongeval.

Elias speelde tot deze zomer vele jaren in de jeugd van onze vereniging.

Van een goede voetbalvriend ontvingen we de volgende karakteriserende tekst:

“Met jouw gekke verhalen verscheen er altijd een glimlach op het gezicht van de mensen om je heen. Een grote mond, met een klein hartje waar iedereen graag in zat. Een echte smaakmaker als persoon en elke goal was een feest voor het team. Lieve Elias, je zal altijd een groot gemis blijven en zonder jou zal het nooit meer compleet zijn. Je bent een sterretje aan de hemel geworden.”

Veel en veel te jong uit ons midden genomen.

We gaan Elias missen en wensen vader Ismail, zus Kyrah en overige familieleden, vrienden en bekenden van Elias veel sterkte toe met het verwerken van dit enorme verlies.

bestuur@vvhooglanderveen.nl