• ING verlengt sponsor contract
  • Platina Business Club sponsor ING heeft het sponsorcontact met onze club wederom met 3 jaar verlengd.

Weet u nog?

• In 2014 deden we met vele andere voetbalverenigingen in Nederland mee aan de pitch die de ING had uitgeschreven voor vele sponsor interships bij amateur voetbalverenigingen.Wij deden ook mee. We maakten een mooi sponsoraanbod voor ING en gingen met de platte kar naar het ING kantoor te Amersfoort, midden in de binnenstad.

Dat maakte veel indruk en uiteindelijk ontvingen we een gedeelde sponsor intership, goed voor € 12.500,- per seizoen en voor een periode van 3 jaar.

We hebben als voetbalvereniging Hooglanderveen een goede relatie opgebouwd met ING. Dat resulteerde in 2017 tot een nieuwe verlening met een periode van 3 jaar. In de week van 2 t/m 8 december 2019 kreeg voorzitter Norbert van Hengstum het bericht dat ING het sponsorcontact opnieuw heeft verlengd tot 2023.

Een fantastisch bericht en we zetten dan ook graag onze goede relatie met ING voort in de komende 3 seizoenen.