• Lidmaatschap
  • Amateurvoetbalvereniging VV Hooglanderveen biedt onderdak aan ongeveer 1900 leden bestaande uit ongeveer 250 spelende seniorenleden, ruim 1250 spelende jeugdleden en 400 niet-spelende leden.

Je wilt lid worden bij vv Hooglanderveen of je wilt je zoon / dochter aanmelden? Inschrijven als nieuw lid bij vv Hooglanderveen is alleen mogelijk via onderstaande - ik wil lid worden - knop. Jouw inschrijving loopt via de website van de KNVB.

Vanwege de wachtlijsten bij vooral de jeugdleeftijden, is de Onder 6 t/m de Onder 19, neemt VV Hooglanderveen alleen kinderen aan die wonen in het postcodegebied 3825, 3826 en 3829. Voor de senioren geldt deze beperking niet.

Na ontvangst van jouw gegevens dan neemt de secretaris voetbalzaken contact met je op om jou over het lidmaatschap nader te informeren. De gegevens worden ook doorgestuurd naar de coördinator van de leeftijdsgroep die contact met je opneemt.

Heb je vragen over jouw inschrijving? Stuur een mailbericht naar secretaris-voetbalzaken / Een recente pasfoto stuur je naar de ledenadministratie

Belangrijk:

Van harte welkom bij vv Hooglanderveen

• Betaling

Het betalen van de jaarlijkse contributie vindt plaats door middel van automatische incasso of via een factuur. De automatische incasso's voor de betaling van de contributie worden in vier termijnen van jouw bankrekening rekening afgeschreven. Dit vindt plaats op: 1 september / 1 oktober / 1 december / 1 februari.

Wanneer je geen erkend clubwerk uitvoert, dan wordt de extra contributie gedurende het lopende voetbalseizoen automatisch geincasseerd.

Beschik je niet over een machtiging voor de automatische incasso van de contributie? De machtigingsformulieren zijn in de jeugdkamer verkrijgbaar of  klik hier voor het document.

• Betaling per factuur

De factuur dient voor 30 september 2023 voldaan te zijn. Bij het uitblijven van de betaling zal geen betalingsherinnering worden verstuurd maar volgt direct een speelverbod. VV Hooglanderveen gaat ervan uit dat je op tijd aan jouw betalingsverplichting voldoet zodat vv Hooglanderveen geen vervelende maatregelen hoeft te nemen.

• Uitschrijven

Je wilt jezelf of je wilt jouw zoon / dochter uitschrijven als lid bij vv Hooglanderveen? Voor een snelle verwerking is het van belang dat je het uitschrijfformulier correct invult. Doe dit op tijd! In ieder geval voor 15 juni.

Het lidmaatschap vangt aan op 1 juli én eindigt per 30 juni. Indien het lidmaatschap niet voor 15 juni is opgezegd zal dit worden verlengd.

Indien je als lid jouw lidmaatschap (vroegtijdig) wenst te beëindigen, dan ben je de contributie voor het gehele lopende voetbalseizoen verschuldigd. Er vindt geen restitutie van de reguliere én extra contributie plaats.

secretaris-voetbalzaken@vvhooglanderveen.nl

• Contributie Jeugd
    • Junioren: € 178,00 (geboren in 2005 t/m 2010)
    • Pupillen: € 154,00 (geboren in 2011 t/m 2016)
    • Eurlo-/ Worldleague spelers € 95,00 (geboren in 2017 & 2018)

In verband met de huidige hoge energieprijzen, is er dit seizoen een tijdelijke energietoeslag. Deze energietoeslag bedraagt 15,00 Deze energietoeslag zal worden verrekend in de incasso . (De incasso zal dus per keer ¼ deel van de contributie zijn, + 3,75)

In de contributie is ook het voetbalkledinggeld verrekend. Je hoeft voor jezelf als spelend lid of voor jouw zoon / dochter geen voetbalkleding te kopen.

Jouw presentatiepak én voetbaltas wordt onder borg ter beschikking gesteld. Deze borg € 38,00 wordt éénmalig naast de reguliere contributie geincasseerd. Bij het opzeggen van het lidmaatschap dienen deze materialen in goede staat ingeleverd te worden anders wordt de borg ingehouden.

Op de Kick-off dag en net na de winterstop is er de mogelijkheid om het presentatiepak te wisselen als blijkt dat deze te klein is geworden. De teams die deelnemen aan de "World League" en "Euro League", dat zijn de Onder 7 en Onder 6, dragen kleding van landenteams die gesponsord zijn.

• Contributie Senioren
    • Senioren: € 240,00 (vanaf 18 jaar)
    • Reserve spelers (speelt eenmaal in de paar weken) & Krasse Knarren: € 120,00
    • Niet spelende leden: € 45,00