• De KNVB heeft vandaag de competitie- en bekerindelingen bekend gemaakt van alle standaardteams. De indelingen van alle overige teams worden eind juli bekend.

Ons 1e elftal is opnieuw ingedeeld in de 2e klasse B van district West 1 en treft in het komende seizoen de volgende tegenstanders:

Abcoude - DCG (Amsterdam) - Elinkwijk (Utrecht) - Kampong (Utrecht) - NVC (Naarden) - PVC (Utrecht) - PVCV (Vleuten) - SCH\\\'44 (Harmelen) - Nieuw Utrecht - SO Soest - VVIJ (IJsselstein) - Vriendenschaar (Culemborg) - FC Weesp.

In de bekercompetitie treft Hooglanderveen drie zaterdagclubs: Hierden (1e klasse Oost) - FC Horst (2e klasse Oost) - TOV (Baarn, 2e klasse West 1).

De bekercompetitie start voor het eerste waarschijnlijk op zaterdag 2 september (vanwege zaterdagclubs als tegenstander). De reguliere competitie begint op zondag 24 september. De volledige wedstrijdschema\\\'s volgen over enkele weken.