• Komende zondag, 17 juni, vindt er op het Willem Tomassen Complex een beslissingswedstrijd plaats tussen de vrouwenteams van vv Limmen en RKSV De Zweef. Beide ploegen liggen ongeveer 170 km van elkaar af en hebben op ons complex een mooie plek exact in het midden gevonden. De winnaar van de wedstrijd speelt volgend seizoen in de 1e klasse. De Zweef speelde dat afgelopen seizoen ook en moet dus zien niet te degraderen (uit de klasse waar ook Hoogland VR1 speelt). Limmen probeert juist te promoveren dankzij het behalen van de 3e periodetitel.

Uiteraard is de toegang gratis en de kantine is open. Een mooie manier om kennis te maken met het amateur vrouwenvoetbal op een behoorlijk hoog niveau. (Na de Eredivisie met oa FC Twente en Ajax komt de Topklasse, Hoofdklasse, 1e Klasse,  2e Klasse enzovoort. Onze vrouwen spelen in de 4e Klasse)

De wedstrijd begint om 14.00 uur op veld 1.

Beslissingswedstrijd vrouwen vv Limmen - RKSV De Zweef bij Hooglanderveen 1Beslissingswedstrijd vrouwen vv Limmen - RKSV De Zweef bij Hooglanderveen