• Beste trainers \ leiders,

De voetbaltassen in het ballenhok zijn bedoeld om ballen mee naar het trainingsveld te nemen.
    Nadat de training is afgelopen dienen deze weer teruggehangen te worden in het ballenhok. Het is NIET toegestaan om deze ballentassen in de lockers te doen. Deze zijn namelijk voor algemeen gebruik.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Beste spelers (en ouders),

Het voetbalseizoen is reeds begonnen. Het is dan ook een mooi gezicht om al onze pupillen in de presentatiepakken te zien lopen. Echter zijn deze pakken alleen bedoeld om te dragen voor en na de wedstrijden. De presentatiepakken zijn er niet voor om te dragen tijdens trainingen en\of als vrijetijdskleding. Geregeld komen wij kinderen tegen die de pakken naast de wedstrijden dragen. Wilt u hier op letten zodat de pakken netjes blijven en kunnen worden overgedragen aan andere jeugdleden (bijv. als er van maat geruild moet worden).

Alvast bedankt voor uw medewerking en begrip.