• De Krasse Knarren, de enthousiaste club binnen onze voetbalvereniging, bestaat dit jaar 10 jaar en dat gaan we met zijn allen vieren. Op vrijdagavond 1 september organiseren we een jubileumtoernooi, niet alleen met de huidige leden, maar ook met alle oud-KK-leden én alle leiders, trainers, vrijwilligers, bestuursleden en seniorenteams van VV Hooglanderveen.

Zoals gebruikelijk bij de Knarren spelen we 7 tegen 7 op een half veld, waarbij de teams door loting worden samengesteld. Geen scheidsrechter, geen lichamelijk contact. Wel veel sportiviteit en plezier.
    Na het toernooi gaan we met zijn allen verder op het terras of in de kantine met een feestavond inclusief DJ, hapje, drankje en een surprise act. Een mooie gelegenheid om eens goed bij te praten na de zomervakantie.
    Deelname aan het jubileumtoernooi van de Krasse Knarren inclusief de afterparty is geheel gratis. Alleen de drank is voor eigen rekening. De BBQ krijg je van ons.
    Lijkt ons een mooie start van het nieuwe seizoen. Hierbij nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan ons jubileumtoernooi. Alleen of met je hele voetbalteam. Maakt niet uit, want alle deelnemers gaan in de hoge hoed. Maar hoe meer deelnemers, hoe groter de pret. Dus attendeer ook je medespelers op deze seizoensopeningsknaller. Meld je aan door een mailtje te sturen naar krasseknarren@vvhooglanderveen.We willen graag weten hoeveel mensen er komen, dus meld je aan vóór 25 augustus.Graag tot dan.

Met sportieve groet, Jubileumcommissie Krasse Knarren

Harald Voortman