• Maak de droom van een G-voetballer waar!

Voor de wedstrijd Nederland-Frankrijk op vrijdag 16 november 2018  zijn het Nederlands elftal en ING op zoek naar tweeëntwintig ING Oranjevriendjes.

Tijdens deze wedstrijd gaan voor het eerst kinderen met een beperking aan de hand van de spelers mee het veld op.Van 18 oktober tot en met 4 november 2018 kunnen G-voetballers in de leeftijd van 6 tot en met 11 jaar zich aanmelden om in aanmerking te komen als ING Oranjevriendje.

Ken je een G-voetballer in je nabije omgeving die er van droomt om samen met het Nederlands Elftal het veld op te gaan?

Heb je vragen over G-voetbal of wil je met de vereniging starten/uitbreiden met G-voetbal? Laat het ons dan uiteraard graag weten.

Samen met de KNVB en Fonds Gehandicaptensport maken we ons samen sterk om meer aandacht te vragen voor voetballers met een lichamelijke en/of een verstandelijke beperking: het G-voetbal.

Deze gezamenlijke inspanning moet ervoor zorgen dat meer clubs een team voor G-voetbal gaan oprichten, zodat iedereen in zijn of haar buurt kan voetballen.