• Karnavals vereniging De Keuters sponsor van de wedstrijdbal VV Hooglanderveen – SCH’44.

Zondag 26 november om 14.00 uur staat de wedstrijd in de 9e spelronde op het programma. We spelen thuis tegen SCH’44 uit Harmelen. De geboorteplaats van mijn moeder, maar dat doet heel niet ter zake (en er schijnen meer Veense connecties in die hoek te zitten...). Na de stroeve start zitten we nu in een goede flow. De laatste 3 wedstrijden gewonnen en daarmee opgeschoven naar een keurige 8e plaats in de tweede klasse B. SCH een tegenstander van formaat, die op dit moment de 4e plaats in de competitie bezet. Een makkelijk scorende ploeg met al 26 treffers in 8 wedstrijden. Dat is voor de snelle rekenaars onder ons meer dan 3 per wedstrijd. Zeker geen slechte statistiek. Onze manschappen hebben uit de goede reeks vast zelfvertrouwen getankt.  Ook de hoeveelheid goals die SCH tegen krijgt is relatief gezien hoog. Daar kunnen we wat mee.

Waar we ook wat mee kunnen is het traditionele balsponsorschap van De Keuters. Nadat de nieuwe Prins Karnaval bekend is gemaakt op de elfde van de elfde. Na prins Bil hebben we dit jaar prinses Heleen met haar adjudame Brigitte die ons een heppie hippie carnavalsseizoen beloven. Terug in de tijd van de flowerpower. Lekker relaxed zijn. Dat is precies wat we kunnen gebruiken bij de benadering van de wedstrijd. Geconcentreerd en ontspannen. Komt het allen meemaken aankomende zondag waar de wedstrijd aanvangt om 14.00 uur nadat prinses Heleen zich met haar hofhouding onder de begeleidende deunen van de Turfstampers aan het voetbalpubliek heeft voorgesteld en het serieuze deel, de volle winst, de 3 punten, op het spel staan. Hoe was het ook al weer: voetbal de belangrijkste “bijzaak” in het leven. Tot zondag

Sponsorcommissie.